dagarmedmig

2012-04-25
23:23:36

Blandad kompott
Så klart att det skulle börja regna när jag varit och investerat i en massa nya blommor till balkongen. Riktigt bra tur, eller inte. Håller alla mina tummar och tår att jag har vädret på min sida imorgon så att jag äntligen kan hänga upp mina balkonglådor. Är bara tvungen att visa ett kort på hur fruktansvärda mina balkonglådor ser ut för tillfället - skamligt
(jag som älskar att ha fina blommor runt omkring mig,hmmm....)




Det kan ju bara bli bättre imorgon ;-)
Tänkte visa ett smakprov på vad som kommer att planteras i balkonglådorna




Ett annat intresse som jag har är att fota med min kamera. Just nu har jag gett mig in i photoshopens värld. Jag springer till datan så fort det ges tid (passar ofta på när Ebba sover och när hon lagt sig för kvällen)
Tiden går så otroligt snabbt när man sitter vid datorn och redigerar och testar olika funktioner. Det finns verkligen en uppsjö av olika verktyg att använda sig av.
Vill visa en bild på Ebba som jag redigerat idag.
♥Vårt lilla hjärta - Vi älskar dig♥



Denna onsdagskväll fick det bli tacos, så jag har tyvärr inget nytt recept att delge er.
När man äter tacos så har alla familjer så olika tillbehör, vilket är väldigt roligt. Vi brukar ha gurka, majs, tomat, rödlök, banan, ananas, paprika, riven ost, creme fraish, sweet chili och cheddar cheese.
Sen varierar vi oss mellan hårda och mjuka skal.
Vad brukar ni ha?

Ett tips om man är suger på tacos men inte vill ha köttfärs, är att istället ta kycklingfileér och göra chicken faitas. Man delar kycklingen i bitar och steker tillsammans med Santa Marias farligt goda chicken faitas krydda - kan varm rekommenderas. Har ni inte provat innan, så gör det nu !!!
Imorgon utlovas något smarrigt recept
All kärlek!
hjrta

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: