dagarmedmig

2012-04-25
10:31:00

Morgonstund har guld i mun
Allt förändras med tiden, ja det stämmer faktiskt. Om man ser tillbaka bara några år så var det värsta jag visste att äta frukost. Det liksom vände sig i magen på mig, en känsla av illamående infann sig bara jag tänkte på att äta innan klockan slagit 12. Men nu, hör på den - Så fullkomligt älskar jag att äta frukost. Gärna sitta länge och samtidigt läsa dagens tidning..
- "Morgonstund har guld i mun" -
Denna gråa morgon kände jag för en stor och härlig frukost (man får passa på när Ebba sover gott på balkongen). Det fick bli en lite lyxigare variant med bacon, ägg, avocado, brieost och tomat. Lovely.
 
 
Visst ser det smarrigt ut.. Det känns gott i magen nu vill jag lova, dock orkade jag inte äta upp riktigt allt.
Prova ni också imorgon bitti så får ni se hur bra man mår och vilken härlig energi man får.
Nu till Blomsterlandet och inhandla nya blommor till balkongen. Mitt "blommsug" sitter i även idag.
All kärlek!
hjrta
Ps. Är bara tvungen att visa två bilder på lilla Ebba som är ett bevis på att även hennes humör kan svänga :)
(Inte så nöjd tjej)
(Nöjd tjej)

Kommentarer:
#1: Frida

Så himla kul att följa Emelie!! mera mera...



Sötaste Ebba!!

2012-04-25 @ 13:26:24
#2: Emelie Ånhed

Tack bästa Frida!

Kul att du vill följa mig här:) Vi måste boka LONDON nuuuu!! Puss

2012-04-25 @ 23:34:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: