dagarmedmig

2012-08-03
11:14:57

Tema nummer 2 - Gammal och ung
Gårdagens fototema var GAMMAL och UNG, som ni sett har jag inte hunnit lägga ut mitt bidrag. Meningen med de olika teman är att man ska kunna göra sin egen tolkning av ämnet. Direkt när jag såg att ämnet var gammal och ung kom jag att tänka på ett tillfälle i maj när vi var och hälsade på min farmor, Ebbas gammelfarmor. 
Min farmor är den sista av mina mor- farföräldrar som finns kvar i livet. Jag försöker att hälsa på min 86 åriga farmor så ofta jag kan. Tyvärr var det ett tag sedan nu som jag var och hälsade på, vilket känns i hjärtat. 
Men när vi var där sist tog jag en hel del bilder på Ebba och gammelfarmor som jag kände att jag ville visa idag. 
 
- En gammal kvinna, 86 år och en ung liten tjej som på kortet var 9 månader gammal -
 
 
 
- 8 januari var vi och firade min farmor när hon fyllde 86 år, Ebba var då bara 5 månader gammal. Vi tog då ett kort på 4 generationer, vilket jag tycker är väldigt roligt att ha - 
 
 
- Farmor, pappa, jag och dotter - 
 
All kärlek!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: