dagarmedmig

2012-07-08
12:00:00

Enkel, med ack så god lunch
Lunchen gick snabbt att göra idag, precis så som det ska vara när man vill vara ute och hitta på annat än att stå vid spisen. Vår lunch bestod av:
 
Färskpotatis
Kronans Fisk heminlagda matjesill (den bästa)
Kronans Fisk heminlagda löksill
Gräslök
Grädde 
Gräddfil
Mitt hemgjorda knäckebröd
 
Så fort det börjar bli lite varmare ute känner jag genast att jag inte blir lika hungrig. Man behöver inte äta lika mycket mat. Känner du igen dig?
 
 
 
I vår familj har vi diskussioner om det ska vara grädde eller gräddfil till sill och potatis. Självklart grädde säger jag, men mannen står på sig och vägrar ge upp sin gräddfil :)
Vad föredrar du? Eller har ni något helt annat till?
 
Ha en underbar dag!
Kram 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: