dagarmedmig

2012-05-26
23:13:11

Lunch i solen
När det är varm ute så är aptiten inte lika stor för många. Precis så var det för mig idag, jag var inte direkt hungrig men är ju medveten om att man måste äta. Jag slängde ihop en fräsch sallad med varmrökt lax i.
Ingredienser:
1 bit varmrökt lax
sallad
tomater
gurka
gul paprika
rödlök
färska blåbär
fetaost

Ingredienserna ovan skar jag i ganska stora bitar, sen smulade jag ner laxen och fetaosten (hyffsat stora bitar). Väldigt enkel mat när man vill äta något mastigare på kvällen. Absolut inget speciellt recept som jag bjöd på här, men ibland behöver det inte vara så "speciellt", utan det är mer inspiration som man kan vilja ha.





Dagen idag har varit SLAPP, har inte hittat på något speciellt mer än att shoppat en morsdagspresent och provkört en snygg bil. Ebba var inte sen på att vilja hoppa in i mammas knä och pilla på alla spännande knappar som fanns i bilen.








Samtidigt som jag skriver detta inlägg kollar jag på ESC, håller alla tummar på att Loreen tar hem alltihop! Hon är en klar vinnare och en super duktig artist. Fick rysningar när hon sjöng och dansade på det där speciella viset. På det speciella vis som bara några få lyckas med. Tyckte även om Norges bidrag, vad tyckte ni?

Kram alla fina!
hjrta



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: