dagarmedmig

2012-08-16
23:01:52

Tema nummer 13 - MITT KÖK
 När vi flyttade in fanns det redan ett relativt nytt kök. Jag tycker om det som det är, dock önskar jag att det fanns fler förvaringsutrymmen och större arbetsyta. Man kan aldrig få för mycket skåp eller hur ?
Vårt kök är grått, vilket jag tycker är lite extra roligt då vårt hem går i svart och vitt. Hade jag fått välja färg på köket hade jag med all säkerhet valt vitt. Klassiskt och lätt matchat :)
 
- En liten del av köket - 
 
 
 
Vårt kök är L-format. Man kommer in i en liten hall som leder fram till diskbänken och sen till höger har vi köksbord och stolar. Ett plus med köket är att det är stort och rymligt, vilket jag värdesätter när man har vänner på besök och man kan prata med gästerna samtidigt som jag lagar mat och de sitter vid köksbordet...
 
All kärlek!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: