dagarmedmig

2012-04-23
12:00:23

Herregud, vet jag vad jag gör nu?
Har jag blivit tokig? Har jag hamnat i ett bloggträsk, eller är jag bara uttråkad? hmmm,ja vi får se vad denna bloggen kommer att innebära. Men jag lovar, jag har en vision och enveten är jag så förhoppningsvis når jag målet med min blogg.

Här ska jag delge mina recept. Jag har många gånger vart arg på mig själv på grund av att jag är så dålig på att komma i håg den där perfekta cheesecaken eller på att jag glömt av den där goda sommarpotatissalladen. Därför inbillar jag mig och hoppas på att den här bloggen kan bli ett bra ställe att samla alla recept.
En annan sak som jag brottas med är min enorma glömskhet. Herregud jag kommer knappt inte ihåg någonting från min egen barndom (inte för att den var förjävlig, för det var den verkligen inte. Tvärtom skulle jag säga). När jag träffar mina vänner och de tar upp saker "från förr" så får jag varje gång en AHA-upplevelse. Så jag hoppas att denna blogg även ska bidra till att vara en dagbok för mig och min lilla familj.
Därmed är mitt första blogginlägg gjort!

 

(Bjuder på en bild från när Ebba var 7 veckor gammal)
Ebba 7 veckor

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: