dagarmedmig

2012-08-01
23:53:02

En ny utmaning
Jag älskar som ni vet att laga mat & baka, men jag har även ett annat intresse som börjat intressera mig allt mer och mer, nämligen fotografering.
 
Jag har under en längre tid följt en underbar blogg som jag inspireras & glädjs av.
Bloggen heter ingenvanligdag.blogg.se
en mysig och gullig varbergstjej som heter Kristina som driver bloggen. Hon bloggar om sitt underbara hem, heminredning, familj och fotografering. Gå in och låt dig inspireras!
 
Kristina har dragit igång en fotoutmaning som jag ska delta i.
Så därför mina vänner kommer ni att under augusti månad få följa mina tolkningar av Kristinas teman. 
 
Det här är de olika teman som alla som deltar i utmaningen kommer att tolka:
 
 
Mina dagen/dagens som jag bidrar med blir följande:
 
 
DAGEN
- Delar av dagen har spenderats i vår stuga i Ga: Köpstad. Från matbordet ser man ner till havet, som bara ligger några meter från stugan. En underbar plats att hämta energi på -
 
 
 
DAGENS
- Jag är löjligt förtjust i kläder/accessoarer som det finns djurmönster eller prickar på. Dagen till ära körde jag på leopardmönstrade tights och sandaler - 
 
Det var mitt bidrag i dagens fotoutmaning.....
 
..................
Jag har varit på språng under hela dagen, därför har jag inte haft tid att laga någon mat eller att fortsätta mitt bakande av kakor. När jag äntligen kom hem hade jag ingen lust eller tid att ställa mig och göra något avancerat så ikväll fick det helt enkelt bli plockmat.
 
 
 
- Jag har tidigare inte köpt ICA selections fikonmarmelad, men jag ska säga er att den var förbaskat god.. Brieost och fikonmarmelad är en perfekt kombination.. Ja, mer avancerad eller inspirerande än så var tyvärr inte min kvällsmat.. Men imorgon står det bakning på schemat, där med basta ;) 
 
All kärlek!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: