dagarmedmig

2012-08-03
22:52:37

Tema nummer 3 - Porträtt
När jag hör ordet porträtt tänker jag, som säkert de flesta gör på ett porträtt av en persons ansikte. Jag började fundera över hur man på ett djupare plan kan tolka ämnet, tyvärr var jag nog inte tillräckligt fokuserad på tanken så jag hamnade åter på ansiktsfoton. Ja, så får det bli - här kommer mina porträtt.
 
 
- Underbar bild på lilla Ebba under det obligatoriska kvällsbadet -
 
 
- En dagens bild på mig - 
 
...............
 
Jag är såååå trött just nu, att det lutar åt att jag hoppar i sängen redan nu. Mina ögon väger 1 ton. Hoppas ni har överseende med att jag lägger upp dagens kvällsmat i morgon istället. 
Väl värt att vänta på kan jag säga ;) 
 
All kärlek!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: