dagarmedmig

2012-06-09
12:02:09

Pringles & helt ensam
En väldigt märklig känsla det där med att plötsligt bli HELT ENSAM, efter att man i 10 månader varit 24 timmar om dygnet med en annan underbar person. Precis just nu är det knäpptyst i vårt hem, bara jag och datorn. Ebba har åkt med sina 3 resväskor med mormor och morfar :) Mannen är på jobbet. 
En skön känsla, man får lite extra tid och göra bara vad man vill. 

Jag vill även idag tipsa om två nya varor i hyllan - nämligen Fantas nya smak och Pringles nya smak. Båda riktigt, riktigt goda. 



- Fanta Jordgubb & Kiwi - 



- Pringles med smak av ost & chilli. Kan meddela att de var riktigt starka - 

♥ Nu beger jag mig ner till stan för att strosa och sen kommer mannen hem med hämtmat :) ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: