dagarmedmig

2012-04-27
14:55:50

Underbara fredag
Det hör inte till vanligheterna att jag går upp när de andra två sover och i lugn och ro gör i ordning mig och äter frukost. Men, idag hände det. Stack tidigt, tidigt till jobbet för att hinna med så mycket som möjligt. Mycket hann jag, känns så roligt att få komma in och hjälpa till i en grupp där alla är överbelastade. De är alla så tacksamma för vad jag gör. Alltid härligt att känna sig så där uppskattad.
Efter att jag var klar för dagen åkte jag och handla inför kvällens middag och kolla vad jag fick med mig hem
Nya ELLE mat & vin, jag bara älskar den tidiningen. Kan sitta och bläddra fram & tillbaka och tänka på allt gott som jag måste testlaga & testbaka. Jag smugglade även ner två chokladkakor som jag tänkte baka någonting med. Nya favoriten (då för att känna mig lite nyttigare) har blivit Festival mix med olika nötter. Jag har på senaste veckorna fått noja på basilika, man kan ha det till allt känns det som. Perfekt att hacka ner i min goda potatisröra som jag ska göra ikväll.
Kvällens recept kommer senare.

Nu ska jag lägga benen högt och läsa min efterlängtade mattidning.
Auf Wiedersehen
hjrta

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: