dagarmedmig

2012-08-12
16:32:48

Tema nummer 10 - Favorit i garderoben
Denna sommaren kan jag inte skryta med att jag använt mina fina sommarklänningar särskilt mycket. Tyvärr har de mest hängt på sina galjer inne i garderoben, vilket känns riktigt tråkigt. Men jag har länge letat efter de perfekta vita byxorna. En vit byxa är ett måste i garderoben, kan användas både till vardag och till ett coolt partylinne så är kvällens outfit räddad om solen lyser med sin frånvaro.
Jag har hittat mina favorit jeans, märket heter Jfour och säljs på MARINA. De sitter så förbaskat skönt, jag älskar byxornas fina detaljer. Jag är lite av ett detaljfreak. 
 
 
- Jag älskar lädersnörena som sitter i midjan på dessa vrålsnygga byxor - 
 
 
 
- Innefodret på byxorna är lika genomtänkt som allt annat. Det blå- vit randiga tyget finns både bakom fickorna  och längst ner på byxbenen - 
 
Ett annat plagg som jag är riktigt nöjd med är min nyinköpta klänning. Pernilla Wahlgren har i år börjat designa egna klänningar, de är så snygga. Svag som jag är för svart/vitt och för prickar kunde jag inte motstå denna underbara klänning. En extra detalj som jag är stormförtjust i är när klänningar har fickor i sidorna. Praktiskt och skönt att kunna ha någonstans att göra av händerna :)
 
 
- Även detta plagg har sina detaljer i form av band i midjan, fickor och tyllet -
 
 
- Tyllet går i en beige ton och gör sig verkligen hur bra som helst till denna klänningen - 
 
All kärlek!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: