dagarmedmig

2012-08-16
23:02:12

Tema nummer 14 - LIVSVIKTIGT
Ordet livsviktigt känns svårt att tolka, då jag mest kommer att tänka på saker som egenligen absolut INTE är livsviktiga om man tänker ett steg längre. Min mobil har blivit en pryl som jag har med mig överallt, dock är den inte livsviktig. Vad är livsviktigt? Mat skulle de flesta säga antar jag, för utan mat kan man inte leva. 
Min tolkning av ordet livsviktigt - SOL
Jag skulle inte kunna tänka mig att leva på ett ställe där man aldrig fick känna solens strålar i ansiktet. Jag mår så mycket bättre när jag får sol, utan sol känner jag mig trött. Idag har det varit en toppen dag, har varit i trädgården hela dagen och njutit av värmen som äntligen är här. Stannar den tro? - Jag hoppas!
 
 
 
 
All kärlek!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: